10 Temmuz 2012 Salı

BİZE GELEN MAİLLERDE BİRKAÇI



BİZDEN  YARALANAN KART MAĞDURLARININ TEŞEKKÜR MAİLLERİNDEN DERLENMİŞTİR
Sizde bize uğrayın sorunlarınıza kısa yollu çözüm bulalım kredi kartı borclarınızı taksitlendirelim....Kredi kartı borcunuzdan vadeli de olsa kurtulun... Kafanız rahat etsin...
 Sizde sayısız müşterilerimiz gibi buyrun iş yerimize bekleriz..





Edirne-Aslı Gülenç-İşi:Bakkalcı
İlk önceleri bende güven sorunu olmuştu.. 1500 liralık borcumu taksitlendirdim ve gayet memnunun, 2. Kartıma olan borcumu taksitlendirmek için size en kısa zamanda arıyacam.Bu güne kadar benim ödediğim taksitlerin en kolayı,en güveniliri vede en saglam ..İZMİR DANIŞMA YI her kese tavsiye ederim

İstanbul-- Kemal Kaya -–Büfeci
Şuan 3. Taksidimi ödüyorum kuzeniminde kredi kartı borcu vardı onuda yönlendirdim .Daha önceleri asgarileri ödeyip borcumdan kurtulamıyordum ama  iyi ki böyle bir sistem varmış.Teşekkürler. Kredi kartı borcu olan herkeze tavsiye ederim.çünkü bu bugüne kadar yapılmış en güzel ve en kolay yolla borçlarınızı ödeye bilirsiniz

İzmir--Adil Avci –-Aksesuarcı
Benim  çok fazla kart borcum yoktu ama sağolsunlar çok yardımcı oldular , kara kara borcumu nasıl ödeyeceğim derken internetten bu siteyi buldum ve inanamadığım şekilde hemen taksitlendirdiler çok teşekkürler.her keze vede çok borçu olan insanlara tavsiye ederim ...

Ankara-- Mehmet Tan --fırıncı
Telefondan böyle bir hizmetten yararlanabiliceğimi hiç düşünmemiştim . oğlumun düğünü için nakit paraya sıkışmıştık saolsun kardeşimin kredi kartından nakit, kredi kartından taksitli nakit çektirdik verdiğim hesap numarasına para 1 saat içinde yatmıştı düğünümüz önümüzdeki hafta bütün çalışanlarınızı bekliyoruz çok teşekkürler zor zamanımızda yardımcı oldunuz.teşekürler..

Erzurum--Mahmut Kahraman--Toptancı
Kriz sonrası  artan borcumun asgarilerini ancak ödeyebiliyordum ,neyse ki böyle bir sistemi buldum kart taksitlendirme sayesinde artık borçlarımı ödeyebilicem bu dar boğazda tek çıkmaz yolum oldunuz çok teşekkürler... Kart Borcu, kart asgarisi ödemek yerine kredi kartı taksit imkanından yararlanmam çok iyi oldu..

Bursa-- Kağan Dursun-- Tamirci
Aslında kredi kartımı araba mağzemelerine ve modifiye eşyalarını almak için kullanmaya başlamıştım ama işlerin kötü gidip ödeyemez duruma geliceğimi düşünememiştim. Ancak  üniversitedeki  oğlumun bulduğu bu sistem sayesinde inşallah kredi kartı borcumdan kurtulacağım.Burdan borçları olan bütün insanlara tavsiye ederim .Çünkü en rahat şekilde borçalrınızı bitirebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder